zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa ulic św. Jadwigi Śląskiej i Sprzymierzonych w Jeleniej Górze” w ramach zadania „Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg gminnych”

zamawiający: Miasto Jelenia Góra
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: DR-MZDiM.271.19.2021
wartość: do 130 tysięcy PLN
termin składania ofert: 1 lipca 2021  09:00
przyczyna unieważnienia: Unieważnienie postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa dostępne środki budżetowe.  




Zapytanie ofertowe (289kB) pdf Zapytanie ofertowe
Formularz oferty (49kB) word Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Opis Przedmiotu Zamówienia (160kB) pdf Załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia
Projekt Umowy (210kB) pdf Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy
Dokumentacja (8192kB) rar Dokumentacja
Protokół z sesji otwarcia ofert 01.07.2021 r. (132kB) pdf Protokół z sesji otwarcia ofert z dnia 01.07.2021r.
Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 02.07.2021r. (155kB) pdf Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 02.07.2021r.

metryczka


Odpowiada za treść: Joanna Krupa
Opublikował: Joanna Krupa (23 czerwca 2021, 10:52:57)

Ostatnia zmiana: Joanna Krupa (2 lipca 2021, 08:33:11)
Zmieniono: Publikacja informacji o unieważnieniu postępowania.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 126