W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

XML

Treść

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest środkiem komunikacji elektronicznej, który służy przekazywaniu informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformacyjnej.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jeleniej Górze funkcjonuje na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej: ePUAP: /MZDiM/SkrytkaESPmetryczka


Jak korzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej 

W celu skorzystania z ESP niezbędne jest posiadanie indywidualnego konta na platformie ePUAP oraz elektronicznego certyfikatu kwalifikowanego lub profilu zaufanego na ePUAP w celu podpisywania przesyłanych dokumentów.

Aby wysłać pismo/wniosek na platformie ePUAP należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. Wejść na stronę https://epuap.gov.pl/
  2. Zalogować się na Profil Zaufany.
  3. Wybrać „Katalog spraw”.
  4. Znajdź urząd: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW w Jeleniej Górze. Jeśli pojawi się problem z wyborem adresata można będzie to zrobić na późniejszym etapie (pkt 8 – okienko "Ustaw/zmień adresata").
  5. Wybrać „Sprawy ogólne -> Najczęściej wybierane sprawy”.
  6. Wybrać: „Pismo ogólne do podmiotu publicznego – stary wzór”.
  7. Wybrać „Załatw sprawę”.
  8. Wypełnić dane zgodnie z potrzebą, dołączyć załącznik i postępować zgodnie z dalszymi wskazówkami.

Rozmiar wszystkich załączników: maksimum 150 MB.

Rozszerzenie: .7z, .avi, .CAdES, .css, .csv, .dgn, .doc, .docx, .dwf, .dwg, .dxf, .geotiff, .gif, .gml, .gz, .gzip, .html, .jp2, .jpeg, .jpg, .m4a, .mp3, .mp4, .mpeg, .mpeg4, .mpg, .odp, .ods, .odt, .ogg, .ogv, .ott, .PAdES, .pdf, .png, .ppt, .pptx, .rng, .rtf, .svg, .tar, .tif, .tiff, .tls, .txt, .wav, .XAdES, .xhtml, .xls, .xlsx, .xml, .XMLenc, .XMLsig, .xps, .xsd, .xsl, .xslt, .zip

Treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej: 
–  wskazanie osoby (imienia i nazwiska), 
–  adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)
–  przedmiotu sprawy, której dotyczy. 

Korespondencja nie spełniająca powyższych wymogów (Kodeks postępowania administracyjnego) będzie traktowana jako anonimowa opinia i zostanie wykorzystana jedynie w celach informacyjnych.

Potwierdzenie odbioru wysłanego dokumentu.

UPO - Urzędowe Poświadczenie Odbioru zostaje wystawione w przypadku wysłania dokumentów podpisanych profilem zaufanym ePUAP lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenie zostanie przesłane na adres e-mail nadawcy wskazany podczas rejestracji bezpłatnego konta na platformie ePUAP. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia Urzędowego Poświadczenia Odbioru.